Collection Assistant
Informații de bază:
Salariu:
500€
Program
Full-Time
Experiență
Experiența de lucru nu este obligatorie dar va constitui un avantaj
Locație
Chisinau
Descrierea poziției vacante:
IClientul nostru este o companie internațională specializată în domeniul turismului, care pune la dispoziție clienților săi сele mai bune soluții de top pentru planificarea călătoriei.
Suntem în căutarea unui Collection Officer (Back Office Assistant), care se va ocupa de verificarea tranzacțiilor, facturilor, pentru clientul nostru.
Responsabilități:
- Vei verifica rezervările deja efectuate verificând corectitudinea datelor incluse în sistem;
- Vei monitoriza înregistrările tranzacțiilor efectuate, asigurându-se de corectitudinea și precizia acestora;
- Vei rezolva situații și propune soluții legate de aranjamentele de călătorie;
- Te vei asigura că toate invoisurile (facturile) făcute pentru zbor, cazare și alte servicii legate de călătorie au fost înregistrate cu succes în sistem și plata a fost efectuată.
Cerințe:
- Experiența de lucru nu este obligatorie dar va constitui un avantaj;
- Aptitudini analitice și rezolvare de probleme;
- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
- Atenție excelentă la detalii;
- Cunoașterea limbii Române și Ruse;
- Competențe excelente de comunicare și scriere în limba Engleză – nivel mediu și Italiană – la un nivel de B1.
Ce oferă compania:
- Oficiu amplasat în centrul orașului cu toate facilitățile asigurate;
- Angajare oficială conform Codului Muncii din Moldova;
- Salariu 500euro/net
- Trainingul va fi asigurată de către companie;
- Întregul suport și ghidaj la toate etapele dezvoltării;
- Oportunități de creștere profesională.
Contactează-ne
Dacă sunteți interesat de postul vacant sau aveți întrebări referitoare la acesta, vă rugăm să completați formularul de mai jos, specificând postul vacant și atașând CV-ul dumneavoastră.
+(373) 76500600
of****@pe***********.md
Bulevardul Decebal 80, Chisinau, Republica Moldova MD-2038